ironin

Läste precis veckans horoskop på veckorevyn
känner att det stämmer så sjukt mycket..!
Sitter just nu hemma i pyjamas byxor med huvudvärk, halst ont och nästan feber
matte prov imorn som jag inte vet om jag kommer orka
och panik inför allt som ska göras tills helgen
som jag inte vet om jag kommer hinna med
ingen motivation och sjukt trött på allt just nu
vill bara slänga mig under täcket och sova bort veckan
 

Fiskarna
19 februari – 20 mars
Du strålar just nu kära Fisk och det är svårt att inte lägga märke eller dras till dig. Du har charmen, energin, orken, kraften, karisman, kvicktänktheten och en otrolig närvaro just nu. Njut av att vara universums favorit och sikta högt, satsa stort. Få saker går snett nu – och om de mot all förmodan skulle verka göra det kan du lita på att det kommer visa sig vara för det allra bästa.

Mest romantiska dagar: 5, 6 & 7 mars
Lyssna på: Kendrick Lamar – Bitch, Don’t Kill My Vibe
 
 
 Lite klagoinlägg så där på en tisdag
 
kramar
 

Andras tankar

Skriv din tanke här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0